Najnowsze wiadomości:
Deante wspiera Rodzinne Domy Dziecka (wtorek, 18, wrzesień 2018 07:55)
Pastelowy komfort (poniedziałek, 17, wrzesień 2018 12:30)
Budynek otwarty na światło i krajobraz (czwartek, 13, wrzesień 2018 11:51)
Kuchnia industrialna w ciepłej odsłonie (wtorek, 11, wrzesień 2018 13:54)
Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach (piątek, 07, wrzesień 2018 14:29)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Pół miliona złotych od firmy WIŚNIOWSKI na ratowanie życia dzieci


We wrześniu br. firma WIŚNIOWSKI ruszyła z akcją „Razem ratujmy małe serduszka”. Jej celem było zebranie funduszy na specjalistyczny sprzęt do ratowania życia małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie. Do akcji dołączyło 155 partnerów handlowych firmy z całej Polski. Razem przekazali klinice pół miliona złotych!


5 grudnia, przeddzień mikołajek, to dla pacjentów oraz lekarzy Kliniki Kardiochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie dzień prawdziwie świątecznych prezentów. Tego dnia w progach szpitalnej biblioteki zagościli specjalni goście – Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI, producenta bram, drzwi i ogrodzeń, oraz przedstawiciele współpracujących z marką przedsiębiorstw. Wszystko za sprawą podsumowania trwającej od września akcji „Razem ratujmy małe serduszka”, która za cel obrała sobie zebranie funduszy na zakup specjalistycznego sprzętu do ratowania życia dzieci. Sprzętu, bez którego przeprowadzanie skomplikowanych operacji na niemowlęcych i dziecięcych serduszkach nie byłoby możliwe.

Do akcji marki WIŚNIOWSKI dołączyło 155 firm z całej Polski. Patronat medialny objęło radio RMF  FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki, a działania w social mediach wsparł dziennikarz Filip Chajzer. W kinach studyjnych obejrzeć można było spot promocyjny z udziałem wybitnego kardiochirurga prof. Janusza Skalskiego, a w salonach sprzedaży skorzystać ze specjalnej oferty na produkty marki WIŚNIOWSKI wyposażone w nowoczesną technologię inteligentnej automatyki domowej. Efekty przerosły oczekiwania!

- Nasi partnerzy handlowi zdecydowali się wspólnie przekazać klinice ponad 199 tys. złotych. Zgodnie z obietnicą marka WIŚNIOWSKI miała podwoić tę kwotę. Wiemy jednak, jak duże są potrzeby oddziału i jesteśmy przekonani, że każda złotówka, która trafia do tego szpitala ma nieobliczalną wartość. Z tym większą satysfakcją przekazujemy pieniądze na jego funkcjonowanie – mówiła podczas spotkania prezes Krystyna Baran, wypisując na czeku kwotę aż 500 tys. złotych. To o 100 tys. więcej niż marka początkowo deklarowała.

Czek na pół miliona złotych odebrał z rąk prezes Krystyny Baran kierownik kliniki kardiochirurgii dziecięcej prof. Janusz Skalski.

- Jesteśmy bardzo miło zaskoczeni wysokością tej kwoty. Żadne dotychczasowe akcje nie przyniosły takiego efektu finansowego, jak ta z firmą WIŚNIOWSKI. Marzyliśmy o echokardiografie, teraz to marzenie będziemy mogli spełnić. Kupimy sprzęt z najwyższej półki, który będzie służył przez wiele lat. Uratujemy dzięki niemu nie jedno, a tysiące dzieci. To wspaniałe, że może liczyć na wsparcie tak prężnie działających firm. Jestem ogromnie wdzięczny wszystkim tu obecnym, zrobiliście coś pięknego! – mówił prof. Janusz Skalski.

Dodatkowo dzięki działaniom reklamowym marki na subkonto fundacji Schola Cordis, zbierającej fundusze na funkcjonowanie kliniki kardiochirurgii, wpłynęło 13 tys. złotych od indywidualnych darczyńców. To dar serc o ogromnej wartości dla małych pacjentów krakowskiej kliniki kardiochirurgii.

Szpital w Prokocimiu to jeden z najważniejszy ośrodków medycznych w kraju, znany również w Europie. W poradniach udzielanych jest ponad 170 000 konsultacji specjalistycznych rocznie, a na oddziałach wykonuje się ok. 7000 zabiegów operacyjnych, w tym ok. 450 zabiegów kardiochirurgicznych. Do krakowskiego szpitala kierowani są pacjenci z całej Polski, a kadra specjalistów podejmuje się nawet najbardziej skomplikowanych operacji. Dzięki ich pracy nowe życie zyskało tysiące dzieci. Charytatywne zbiórki pieniędzy i filantropijne działania polskich przedsiębiorców pozwalają odzyskać zdrowie kolejnym pacjentom. Liczy się każdy, nawet drobny gest. Razem ratujmy małe serduszka!

Relację wideo z podsumowania akcji „Razem ratujmy małe serduszka” i przekazania czeku obejrzeć można na fanpage’u marki WIŚNIOWSKI na Facebooku –www.facebook.com/WISNIOWSKI.GROUP/





WIŚNIOWSKI
(press box)

  • POPULARNE
  • NOWE

Ponad 100 osób może znaleźć zatrudnienie

Grupa OKNOPLAST, czołowy producent okien i drzwi PVC w Europie oraz jeden z największych ...

2018-09-20 10:45:03

Rusza sklep internetowy z urządzeniami smartHome Somfy

Marka Somfy, producent automatyki domowej oraz rozwiązań inteligentnych uruchomiła internetową ...

2018-09-20 10:38:30

Obiekt Roku w Systemach Aluprof wybrany. Oto zwycięzcy!

14 września 2018 r. podczas finałowej gali poznaliśmy 10 najlepszych brył zgłoszonych do konkursu ...

2018-09-18 12:17:35

Deante wspiera Rodzinne Domy Dziecka

W tym roku łódzka firma Deante po raz kolejny zaangażowała się w pomoc Fundacji Happy Kids.W ...

2018-09-18 05:55:11

STOLARKA W PIGUŁCE: Przed nami Ogólnopolskie Forum Stolarki

Informacje o bieżącej sytuacji na rynku, prognozy i kierunki jego rozwoju oraz gorący temat – jak ...

2018-09-18 05:47:55

Pastelowy komfort

Pastele uspokajają, sprawiają, że wnętrze jest niezwykle przyjazne, urzeka świeżością i ...

2018-09-17 10:30:45

Niespotykana wolność projektowania - drzwi przesuwne Schüco ASE 60/80

Prostota jest często kluczem do najlepszych rozwiązań architektonicznych. Zgodnie z tą zasadą ...

2018-09-17 10:08:20

Z myślą o przyszłości

Firma PETECKI  przede wszystkim inwestuje w zasoby ludzkie oraz nowoczesne technologie. Przekłada ...

2018-09-13 12:40:16

Budynek otwarty na światło i krajobraz

Architektura tego nietypowego domu jednorodzinnego w Singapurze opiera się na zestawieniu ...

2018-09-13 09:51:11

Certyfikowane okna o zwiększonej odporności na włamanie teraz w ofercie KRISPOL

KRISPOL, wiodący polski producent kompletu stolarki dla domu wprowadził do swojej oferty okna o ...

2018-09-12 11:50:52

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...