• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Studenci z Włoch w siedzibie Grupy OKNOPLAST



W poniedziałek 27 sierpnia siedzibę Grupy OKNOPLAST odwiedzili studenci z Włoch, którzy mieli okazję zapoznać się z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. OKNOPLAST, będący najbardziej rozpoznawalną marką okienną na rynku włoskim, wzbudził ogromne zainteresowanie wśród przybyłych gości.


Popularność OKNOPLAST w Europie stale rośnie. Jak podaje raport Brand Awareness Finestre z 2017 roku, marka cieszy się najwyższą rozpoznawalnością w badaniu wspomaganym, przeprowadzonym wśród włoskich konsumentów. Polski brand wskazało aż 46 proc. respondentów. Trudno się zatem dziwić, że siedziba polskiego przedsiębiorstwa stała się elementem programu ósmej już wymiany studentów z Universita Politecnica delle Marche w Ankonie, którzy odwiedzili partnerski Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Prócz standardowych atrakcji turystycznych i kulturalnych, to właśnie w stronę firmy OKNOPLAST zagraniczni goście skierowali swoje kroki.

OKNOPLAST pozostaje jedną z największych rodzimych firm działających na terenie Małopolski i to ogromna skala produkcji zachwyciła odwiedzających. Mogli oni również podejrzeć kuluary funkcjonowania centralnej siedziby przedsiębiorstwa tak popularnego na rynku włoskim. Po zapoznaniu się z prezentacją dotyczącą działalności Grupy oraz jej aktywności na rynku włoskim studenci mieli możliwość prześledzenia całego procesu produkcji okien, od cięcia szkła, aż po końcową kontrolę jakości gotowych wyrobów.  Inicjatywa wpisuje się w tradycję wymian studenckich organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny, uczelnia za każdym razem stara się bowiem przedstawić gościom te podmioty, które prężnie rozwijają się zarówno w kraju, jak i za granicą, stanowiąc tym samym wizytówkę polskiej przedsiębiorczości.

Wizyta studentów z Universita Politecnica delle Marche w Ankonie ucieszyła nas nie tylko ze względu na możliwość podzielenia się wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami biznesowymi Grupy OKNOPLAST. To także dla nas kolejne potwierdzenie, że pozycja firmy na rynku włoskim jest ugruntowana, a rozpoznawalność nie jest tylko cyfrą na papierze – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

OKNOPLAST stał się wizytówką polskiej przedsiębiorczości już po raz drugi

Projekt, w którym wzięli udział studenci, obejmuje tygodniowy pobyt w Krakowie gości z Włoch oraz wyjazd do Ankony studentów Uniwersytetu Ekonomicznego ze specjalności „Polityka i komunikacja międzynarodowa”. Harmonogram wizyty w Polsce został opracowany przez Katedrę Studiów Europejskich, a spotkanie w siedzibie OKNOPLAST stanowiło jeden z jego głównych elementów. Była to już druga wizyta w firmie OKNOPLAST realizowana w ramach wymiany z UNIVPM. Pierwsza miała bowiem miejsce w 2015 roku.

OKNOPLAST wspiera młodych
Otwarcie zakładu dla włoskich studentów stanowi kolejną inicjatywę przedsiębiorstwa skierowaną w stronę młodych ludzi. Wiosną tego roku marka ALUHAUS należąca do Grupy OKNOPLAST ufundowała nagrodę dodatkową w konkursie Young Design dla młodych projektantów. Z kolei w poprzednich latach OKNOPLAST objął również mecenatem m.in. Konkurs dla Młodych Architektów.

OKNOPLAST
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

KRISPOL podziękował pracownikom za udany rok. Bal karnawałowy to już tradycja

Od ponad 20 lat wiodący producent bram i stolarki otworowej KRISPOL spotyka się z pracownikami na ...

2019-02-15 13:57:00

STOLARKA W PIGUŁCE: Czy branża skorzysta na programie Czyste Powietrze?

Rządowy program Czyste Powietrze może okazać się szansą na zwiększenie sprzedaży produktów o ...

2019-02-13 07:25:38

Orzeźwiający prysznic

Niektórzy powiadają, że aby dobrze rozpocząć dzień i mieć przez długie godziny pogodny nastrój, ...

2019-02-11 14:19:01

HS evolutionDrive - PETECKI przedstawia nowy system drzwi przesuwnych

HS evolutionDrive przez wysublimowaną budowę systemu, 5-komorowe skrzydła, ramy oraz uszczelnienie ...

2019-02-07 06:55:26

Antysmogowa wentylacja okienna

Zimą prawie 90% czasu spędzamy w budynkach, dlatego tak ważna jest jakość powietrza, którym w nich ...

2019-02-06 06:55:59

Baterie umywalkowe w interesujących aranżacjach

Jak urządzić strefę umywalki, by była komfortowa, miła dla oka i nie wiała aranżacyjną nudą? ...

2019-02-05 06:35:28

Budowlana Firma Roku i Osobowość Branży według miesięcznika Builder

Przyznane podczas kolejnej, XVI już Gali Builder Awards wyróżnienia trafiły w ręce najlepszych. ...

2019-02-01 11:35:08

STOLARKA W PIGUŁCE: Branża drzwiowa szykuje się do ofensywy

Polska jest nie tylko liderem w liczbie wyprodukowanych okien w Europie w 2018 r., ale także góruje ...

2019-02-01 07:22:18

Aluprof z dwoma prestiżowymi tytułami na Gali Builder Awards

Już po raz 16. podczas Gali Builder Awards przyznano wyróżnienia dla najlepszych firm i menedżerów ...

2019-02-01 07:07:13

Prawie 800 tysięcy złotych kosztowała najdroższa medyczna interwencja w 2018 roku

Koszt pomocy medycznej dla Polaka, który doznał urazu głowy w USA, wyniósł 793 000 zł. Według ...

2019-02-01 06:54:54

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt