• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Jedynka sponsorem programu "Nasz Nowy Dom"

Marka farb Jedynka została sponsorem popularnego programu telewizyjnego „Nasz Nowy Dom”. W każdym odcinku pod czujnym okiem prowadzącej Katarzyny Dowbor, remontowane będą domy osób, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. W wybranych odcinkach do gruntownych metamorfoz wykorzystane zostaną produkty z najnowszej linii farb do ścian – Jedynka Deco&Protect Zmywalna. Odcinki najnowszego sezonu można oglądać w czwartki o godz. 20.05 na antenie Polsatu.


- Ekipa „Naszego Nowego Domu” nie po raz pierwszy korzysta z farb Jedynka. Czas na przeprowadzenie każdego remontu jest ograniczony, dlatego tak istotne są sprawdzone i niezawodne produkty. Tym razem do odnowienia ścian wykorzystane zostaną wysokiej jakości lateksowe farby Jedynka Deco&Protect Zmywalna. Produkt ten doskonale kryje, więc ekipie będzie się łatwo i przyjemnie malowało. Rodzinie zaś farba zapewni czyste ściany na długi czas, bo powstałe zabrudzenia będzie można po prostu zmyć – mówi Marta Chowańczak, kierownik marki Jedynka.

W programie remontowane są domy rodzin z całej Polski, które zostały doświadczone przez los. Na kilka dni bohaterowie opuszczają swoje miejsce zamieszkania, a w tym czasie do akcji wkracza ekipa budowlana, by urządzić dla nich wymarzony, funkcjonalny dom. Najnowszy sezon to już 10. edycja popularnego show. Dotychczas ekipa „Naszego Nowego Domu” pomogła już przeszło 100 rodzinom. Premierowe odcinki emitowane są na głównym kanale Polsatu w czwartki o godz. 20.05, powtórki zaś w niedziele o godz. 17.45.



Jedynka

  • POPULARNE
  • NOWE

Zlewozmywak ceramiczny - piękny i praktyczny

Zlewozmywak ceramiczny modułowy Deante SaborCo jest takiego w zlewozmywakach ceramicznych, że ...

2019-03-22 11:48:33

STOLARKA W PIGUŁCE: Rynek rolet będzie wkrótce wart ponad 92 mld dolarów

Globalna firma badawcza Transparency Market Research przygotowała raport o światowym rynku rolet na ...

2019-03-21 06:45:58

WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie. Stolica mody stała się stolicą innowacji

Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii ...

2019-03-21 06:42:49

Przewaga 3-szybowych okien pasywnych nad zwykłymi

Słyszymy „okna pasywne” – myślimy „ciepło i ekologia”. To najczęstsze skojarzenia na temat ...

2019-03-21 06:27:24

Drzwi przesuwne z perspektywą na przyszłość - Schüco LivIngSlide

Innowacyjna gama energooszczędnej stolarki z PVC-U serii Schüco LivIng poszerza się o zupełnie nowe ...

2019-03-19 06:31:01

Baterie nablatowe do eleganckich łazienek

Łazienki w naszych domach przestają być wyłącznie miejscem, w którym wykonujemy niezbędne czynności ...

2019-03-19 06:21:34

Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej"

18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”. W ...

2019-03-19 06:13:02

Głosuj na produkty VALVEX w plebiscycie POLECANE PRZEZ POLSKICH INSTALATORÓW!

Już dziś rozpoczęło się głosowanie i zarazem emocjonująca rywalizacja o tytuł Polecane Przez ...

2019-03-14 08:02:17

Jak włamywaczom minął rok 2018?

Ubiegły rok był dla włamywaczy niewątpliwie pracowitym rokiem, obfitującym we wzrosty. Po latach ...

2019-03-14 07:48:01

KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram

Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Chcąc zapewnić Partnerom komfortowe ...

2019-03-14 07:27:59

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt