Najnowsze wiadomości:
Deante wspiera Rodzinne Domy Dziecka (wtorek, 18, wrzesień 2018 07:55)
Pastelowy komfort (poniedziałek, 17, wrzesień 2018 12:30)
Budynek otwarty na światło i krajobraz (czwartek, 13, wrzesień 2018 11:51)
Kuchnia industrialna w ciepłej odsłonie (wtorek, 11, wrzesień 2018 13:54)
Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach (piątek, 07, wrzesień 2018 14:29)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3



Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.


1,9 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu – taki morderczy dystans trzeba będzie pokonać na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyć prestiżowy tytuł IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uważane są za najbardziej prestiżowe wydarzenia triathlonowe na świecie, a w każdym ze startów mających miejsce w kilkudziesięciu krajach bierze każdorazowo udział od kilkuset do kilku tysięcy zawodników. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 są zawodami wymagającymi od sportowców doskonałego przygotowania i przełamywania własnych barier. To wyczerpujący dystans, którego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporządkowujących swoje codzienne życie zawodom na długie miesiące przed startem.

W spocie marki WIŚNIOWSKI promującym współpracę z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 występuje Krzysztof Wieszczek – aktor filmowy i teatralny, szerokiej publiczności znany ze zwycięstwa w programie „Taniec z gwiazdami” oraz licznych ról w serialach. Taniec to nie jedyna aktywność sportowa, w jakiej aktor świetnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Ten trudny i ekstremalny sport wymagający nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale też mentalnego, jest dla artysty możliwością sprawdzenia swoich sił i sportową przygodą, do której chce zachęcić innych.

Materiał, który będzie emitowany w Internecie, ma zagrzewać do walki i motywować wszystkich chętnych do podjęcia rywalizacji w ramach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Niespełna minutowy spot prezentuje Krzysztofa Wieszczka rozpoczynającego swój treningowy poranek. Myśląc o nadchodzącej rywalizacji, aktor wsiada na rower, wychodzi z domu i za pomącą aplikacji Connexoon Access marki Somfy na swoim telefonie  zamyka automatycznie bramę garażową i wjazdową firmy WIŚNIOWSKI. „Jesteś gotowy?” – zachęca do podjęcia rywalizacji kończące spot hasło.

Marka WIŚNIOWSKI od wielu lat angażuje się w rozmaite inicjatywy sportowe – współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, obecność na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektóre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest częścią szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagającego zawodnikom oraz dającego im motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirować do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miłośników aktywności fizycznej bez względu na wiek i motywację, dla której mierzą się z własnymi słabościami.

Spot można zobaczyć tutaj .

WIŚNIOWSKI
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

PGE Obrót wspiera i przejmuje Klientów, którzy stracili sprzedawcę prądu

Wzmocniona obsługa zarówno w stacjonarnych placówkach jak i w kanałach zdalnych, a także nowy model ...

2018-09-21 12:42:14

Ponad 100 osób może znaleźć zatrudnienie

Grupa OKNOPLAST, czołowy producent okien i drzwi PVC w Europie oraz jeden z największych ...

2018-09-20 10:45:03

Rusza sklep internetowy z urządzeniami smartHome Somfy

Marka Somfy, producent automatyki domowej oraz rozwiązań inteligentnych uruchomiła internetową ...

2018-09-20 10:38:30

Obiekt Roku w Systemach Aluprof wybrany. Oto zwycięzcy!

14 września 2018 r. podczas finałowej gali poznaliśmy 10 najlepszych brył zgłoszonych do konkursu ...

2018-09-18 12:17:35

Deante wspiera Rodzinne Domy Dziecka

W tym roku łódzka firma Deante po raz kolejny zaangażowała się w pomoc Fundacji Happy Kids.W ...

2018-09-18 05:55:11

STOLARKA W PIGUŁCE: Przed nami Ogólnopolskie Forum Stolarki

Informacje o bieżącej sytuacji na rynku, prognozy i kierunki jego rozwoju oraz gorący temat – jak ...

2018-09-18 05:47:55

Pastelowy komfort

Pastele uspokajają, sprawiają, że wnętrze jest niezwykle przyjazne, urzeka świeżością i ...

2018-09-17 10:30:45

Niespotykana wolność projektowania - drzwi przesuwne Schüco ASE 60/80

Prostota jest często kluczem do najlepszych rozwiązań architektonicznych. Zgodnie z tą zasadą ...

2018-09-17 10:08:20

Z myślą o przyszłości

Firma PETECKI  przede wszystkim inwestuje w zasoby ludzkie oraz nowoczesne technologie. Przekłada ...

2018-09-13 12:40:16

Budynek otwarty na światło i krajobraz

Architektura tego nietypowego domu jednorodzinnego w Singapurze opiera się na zestawieniu ...

2018-09-13 09:51:11

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...