• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

WIŚNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom


4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sadecki.


„Razem ratujmy małe serduszka” to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy WIŚNIOWSKI. Wspólnie z Partnerami Handlowymi firma dołoży wszelkich starań, aby zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów. Niektóre z nich można byłoby z pewnością określić mianem cudu. O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria. O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran - prezes firmy WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WISNIOWSKI i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM - ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer.

„Firma WIŚNIOWSKI istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne, ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, na co niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizację celu, a co za tym idzie więcej uratowanych dziecięcych serduszek.” – podkreśla Krystyna Baran prezes firmy WIŚNIOWSKI.

Z mocą i determinacją firma WIŚNIOWSKI wkracza w jesienny czas, inspirując do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym również swoich klientów i partnerów handlowych. Skłonić do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciągnięcie ręki i działa nie tylko na rzecz większego komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, ale także na rzecz małych pacjentów Kliniki  Kardiochirurgii  Dziecięcej w Krakowie. Konferencja prasowa była preludium do kolejnych działań, które planuje firma WIŚNIOWSKI w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki.

Wszystkich, którzy nie mogli uczestniczyć w spotkaniu, zapraszamy na fanpage na Facebooku, gdzie dostępna jest relacja ze spotkania. Filmowy skrót ze spotkania zobaczyć można TUTAJ ( https://www.youtube.com/watch?v=EivZ2fajQfk ).













WIŚNIOWSKI
(PRESS BOX)

  • POPULARNE
  • NOWE

Somfy zaprasza do kina letniego na Placu Europejskim w Warszawie

Superprodukcja „Mad Max – na drodze gniewu” rozpocznie w tym roku Kino letnie na placu Europejskim ...

2018-07-20 09:42:26

Znamy 53 finalistów III edycji konkursu "Obiekt Roku w systemach ALUPROF"

Spośród ponad 170 budynków zgłoszonych do konkursu „Obiekt Roku w systemach ALUPROF 2018” wybrano ...

2018-07-19 07:18:37

Wyjątkowa atmosfera i moc atrakcji podczas "Rodzinnego Pikniku" dla pracowników Grupy OKNOPLAST

Pod koniec czerwca Grupa OKNOPLAST zorganizowała dla swoich pracowników rodzinny piknik. To ...

2018-07-19 05:56:48

W strefie wanny

Karierę zaczynała w pałacu na Krecie w okresie kultury minojskiej. Doceniali ją też wpływowi ...

2018-07-19 05:27:03

Produkty marki WIŚNIOWSKI na targach Zaunteam w Szwajcarii

Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny udowodniła, że nieustanny rozwój jest priorytetem, stanowiącym ...

2018-07-19 05:19:09

Urlop na piątkę z Somfy! Co zrobić, by jeszcze lepiej wypocząć na wczasach

Lato, słońce, wymarzone wakacje. Czego chcieć więcej? Przede wszystkim spokoju i pewności, że w ...

2018-07-19 05:08:55

Oczyść powietrze z alergenów za pomocą oczyszczacza powietrza SAP 21 marki PRIME3

Smog, kurz, alergeny i wirusy są nieodłącznym elementem naszego życia. Oczyszczacz powietrza ma za ...

2018-07-18 05:34:03

Aluprof partnerem specjalności dla studentów budownictwa

Decyzją Rady Senatu Akademii Techniczno-Humanistycznej od najbliższego roku akademickiego ruszy ...

2018-07-18 05:18:38

Nowa stolarka otworowa - fanaberia, czy wymóg termomodernizacji?

Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna kwestia w zasadzie każdego procesu ...

2018-07-17 05:47:26

Wakacyjna promocja OKNOPLAST na zakup okien z roletami

Wakacje to dla większości osób najlepszy czas na zadbanie o swój dom. Dzięki sprzyjającym warunkom ...

2018-07-17 05:33:00

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt