Najnowsze wiadomości:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP (Echo Polska Properties), spółka inwestująca w polskie nieruchomości, notowana na giełdach w Johannesburgu i Luksemburgu, ogłosiła, że - w nawiązaniu do komunikatu giełdowego z 10 marca 2017 r. - sfinalizowała transakcję zakupu 70% udziałów w warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny.  Drugim udziałowcem w projekcie będzie największy polski deweloper, Echo Investment S.A. EPP będzie udziałowcem większościowym oraz zarządzającym całym aktywem, natomiast Echo Investment ukończy budowę oraz będzie odpowiedzialne za komercjalizację i marketing projektu.



‘Cieszymy się z przeprowadzenia tej akwizycji, która stworzyła nam możliwość zaistnienia na warszawskim rynku powierzchni handlowych. Istotne jest także to, że galeria znajduje się tuż obok ważnego węzła transportu, z którego korzysta 40 tys. osób dziennie obsługującego dynamicznie rozwijającą się dzielnicę mieszkaniową.’– powiedział Hadley Dean, prezes EPP.

‘Zakup Galerii Młociny to bardzo ważny krok umacniający pozycję Echo jako najważniejszego dewelopera na rynku retail. Dzięki m.in. tej transakcji, nasza firma ma obecnie w budowie i przygotowaniu inwestycje o łącznej powierzchni 800 000 mkw. To o 75 proc. więcej w porównaniu do danych za I kwartał ubiegłego roku – mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.  

Galeria Młociny to inwestycja handlowo-biurowa o łącznej powierzchni najmu 82 000 mkw., z czego 71 000 mkw. przeznaczono na handel, rozrywkę i gastronomię. W obiekcie zaplanowano nowoczesne kino, klub fitness, rozbudowaną strefę food-court, a także centrum medyczne. Galeria jest już w 55 proc. wynajęta. Wśród kluczowych marek modowych znajdziemy m.in. grupę Inditex: Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, a także: C&A, Van Graaf, H&M, CCC. Umowy podpisano również m.in. z RTV Euro AGD, Jysk, Intermarche, Go Sport. Budowa pierwszej fazy rozpoczęła się w październiku 2016 r., a zakończenie budowy przewidziane jest na II kwartał 2019 r.

Echo Polska Properties
(press box)

  • POPULARNE
  • NOWE

KRISPOL przedstawia promocję na najcieplejsze bramy


Firma KRISPOL rozpoczęła sezon od promocji na najcieplejszą bramę z panelem 60 mm i efektownym ...

2018-02-16 11:42:40

VALVEX zdobywcą tytułu Solidna Firma 2017



Solidność i bezpieczeństwo, które wyróżnia markę VALVEX od lat.
Prestiżowy Certyfikat Solidna Firma ...

2018-02-16 07:12:28

Wyzwania na rynku pracy w 2018 - debata z udziałem Joanny Jeziorowskiej z Grupy Oknoplast



5 lutego odbyła się debata „Ryzyka i Trendy 2018” poświęcona wyzwaniom na krajowym rynku pracy. W ...

2018-02-16 07:03:08

WIŚNIOWSKI zaskoczył na Targach BUDMA



Ponad 500 m2 ekspozycji, tysiące odwiedzających, trzy złote medale za innowacyjność i setki ...

2018-02-16 06:52:54

Dobry montaż w domu pasywnym

W budownictwie pasywnym nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Aby uzyskać zamierzony efekt, ...

2018-02-14 07:47:03

Dom Bezpieczny na Budmie 2018



Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA 2018 dobiegły końca. Program Dom Bezpieczny ...

2018-02-13 12:12:14

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...


    1. kubki z logo
    2. Kubki reklamowe z nadrukiem stanowią idealny nośnik przekazu marketingowego. Oferujemy kubki firmowe z logo w szerokiej gamie kolorów, wzorów.

      kubki-reklamowe.com.pl