• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski

Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.


Blachotrapez został Partnerem Piłkarskiej Reprezentacji Polski w lutym br., teraz umowa została przedłużona.

- Jako firma od lat stawiamy na sport i polskich sportowców, wspierając ich zaangażowanie
w walce o zwycięstwo. Sport jest częścią naszej długofalowej strategii marketingowej, jest zmaterializowaniem naszej tożsamości w wymiarze wizerunkowym. Minione pół roku pokazało, że nasza współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej przynosi wymierne korzyści. Wspieranie reprezentacji Polski w drodze do sukcesów to powód do dumy dla nas, naszych pracowników, partnerów biznesowych, a także klientów. Dzięki temu tworzymy wspólnotę, jednoczymy się w kibicowaniu i przeżywaniu pozytywnych emocji, a nasza marka jest pozytywnie postrzegana na rynku. Dlatego też naturalnym krokiem było dla nas przedłużenie kontraktu na kolejne cztery lata. Wierzymy, że to dobre posunięcie, które zaprocentuje dla obu stron – powiedział Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez.

W ramach umowy Blachotrapez w swoich działaniach marketingowych może posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz logotypem drużyny. Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych
w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, portalu LaczyNasPilka.pl jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Dodatkowo firma Blachotrapez będzie także sponsorem reprezentacji Polski do lat 21.

- Drużyna narodowa i jej potencjał przyciągają do naszej federacji bardzo dużą liczbę firm, które są zainteresowanie sponsoringiem. Cieszymy się, że nasz partner, z którym zaledwie kilka miesięcy temu podpisaliśmy pierwszy kontrakt, już dziś zdecydował się na jego przedłużenie. Pokazuje to, że piłkarska reprezentacja Polski jest bardzo atrakcyjnym produktem na rynku sponsoringu sportowego w naszym kraju, a PZPN jest gwarancją stabilnej i długoterminowej współpracy. Ponadto dla tak prężnie rozwijającej się, ambitnej firmy jak Blachotrapez, sponsoring reprezentacji Polski jest szansą na wzmocnienie swojej pozycji nie tylko na rynku krajowym, ale również międzynarodowym – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

- PZPN jest postrzegany jako wiarygodna, rozpoznawalna marka o dużym zasięgu, dlatego też jako firma chcemy być z nią utożsamiani. Pragniemy wspierać ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społeczne: pasje naszych pracowników, kontrahentów i klientów. Ponadto jest w nas bardzo dużo emocji zbliżonych do tych, które pojawiają się w sporcie. Dlatego też w strategii marketingowej i na płaszczyźnie wizerunkowej chcemy wspierać instytucje, które łączą w sobie te wszystkie wartości – dodała Renata Skawska, współwłaścicielka firmy Blachotrapez.

Blachotrapez

  • POPULARNE
  • NOWE

Somfy zaprasza do kina letniego na Placu Europejskim w Warszawie

Superprodukcja „Mad Max – na drodze gniewu” rozpocznie w tym roku Kino letnie na placu Europejskim ...

2018-07-20 09:42:26

Znamy 53 finalistów III edycji konkursu "Obiekt Roku w systemach ALUPROF"

Spośród ponad 170 budynków zgłoszonych do konkursu „Obiekt Roku w systemach ALUPROF 2018” wybrano ...

2018-07-19 07:18:37

Wyjątkowa atmosfera i moc atrakcji podczas "Rodzinnego Pikniku" dla pracowników Grupy OKNOPLAST

Pod koniec czerwca Grupa OKNOPLAST zorganizowała dla swoich pracowników rodzinny piknik. To ...

2018-07-19 05:56:48

W strefie wanny

Karierę zaczynała w pałacu na Krecie w okresie kultury minojskiej. Doceniali ją też wpływowi ...

2018-07-19 05:27:03

Produkty marki WIŚNIOWSKI na targach Zaunteam w Szwajcarii

Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny udowodniła, że nieustanny rozwój jest priorytetem, stanowiącym ...

2018-07-19 05:19:09

Urlop na piątkę z Somfy! Co zrobić, by jeszcze lepiej wypocząć na wczasach

Lato, słońce, wymarzone wakacje. Czego chcieć więcej? Przede wszystkim spokoju i pewności, że w ...

2018-07-19 05:08:55

Oczyść powietrze z alergenów za pomocą oczyszczacza powietrza SAP 21 marki PRIME3

Smog, kurz, alergeny i wirusy są nieodłącznym elementem naszego życia. Oczyszczacz powietrza ma za ...

2018-07-18 05:34:03

Aluprof partnerem specjalności dla studentów budownictwa

Decyzją Rady Senatu Akademii Techniczno-Humanistycznej od najbliższego roku akademickiego ruszy ...

2018-07-18 05:18:38

Nowa stolarka otworowa - fanaberia, czy wymóg termomodernizacji?

Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna kwestia w zasadzie każdego procesu ...

2018-07-17 05:47:26

Wakacyjna promocja OKNOPLAST na zakup okien z roletami

Wakacje to dla większości osób najlepszy czas na zadbanie o swój dom. Dzięki sprzyjającym warunkom ...

2018-07-17 05:33:00

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt