Najnowsze wiadomości:
W kuchni eko (wtorek, 16, styczeń 2018 08:05)
Wiemy jak działa złodziej! (poniedziałek, 08, styczeń 2018 12:01)
W nastrojowej łazience (czwartek, 04, styczeń 2018 09:46)
Deante zaczyna Nowy Rok od pomagania (środa, 03, styczeń 2018 13:22)
FERRO: Komfort w wannie (środa, 20, grudzień 2017 09:48)
NICKEL-FREE - w trosce o zdrowie! (piątek, 15, grudzień 2017 08:47)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski

Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.


Blachotrapez został Partnerem Piłkarskiej Reprezentacji Polski w lutym br., teraz umowa została przedłużona.

- Jako firma od lat stawiamy na sport i polskich sportowców, wspierając ich zaangażowanie
w walce o zwycięstwo. Sport jest częścią naszej długofalowej strategii marketingowej, jest zmaterializowaniem naszej tożsamości w wymiarze wizerunkowym. Minione pół roku pokazało, że nasza współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej przynosi wymierne korzyści. Wspieranie reprezentacji Polski w drodze do sukcesów to powód do dumy dla nas, naszych pracowników, partnerów biznesowych, a także klientów. Dzięki temu tworzymy wspólnotę, jednoczymy się w kibicowaniu i przeżywaniu pozytywnych emocji, a nasza marka jest pozytywnie postrzegana na rynku. Dlatego też naturalnym krokiem było dla nas przedłużenie kontraktu na kolejne cztery lata. Wierzymy, że to dobre posunięcie, które zaprocentuje dla obu stron – powiedział Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez.

W ramach umowy Blachotrapez w swoich działaniach marketingowych może posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz logotypem drużyny. Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych
w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, portalu LaczyNasPilka.pl jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Dodatkowo firma Blachotrapez będzie także sponsorem reprezentacji Polski do lat 21.

- Drużyna narodowa i jej potencjał przyciągają do naszej federacji bardzo dużą liczbę firm, które są zainteresowanie sponsoringiem. Cieszymy się, że nasz partner, z którym zaledwie kilka miesięcy temu podpisaliśmy pierwszy kontrakt, już dziś zdecydował się na jego przedłużenie. Pokazuje to, że piłkarska reprezentacja Polski jest bardzo atrakcyjnym produktem na rynku sponsoringu sportowego w naszym kraju, a PZPN jest gwarancją stabilnej i długoterminowej współpracy. Ponadto dla tak prężnie rozwijającej się, ambitnej firmy jak Blachotrapez, sponsoring reprezentacji Polski jest szansą na wzmocnienie swojej pozycji nie tylko na rynku krajowym, ale również międzynarodowym – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

- PZPN jest postrzegany jako wiarygodna, rozpoznawalna marka o dużym zasięgu, dlatego też jako firma chcemy być z nią utożsamiani. Pragniemy wspierać ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społeczne: pasje naszych pracowników, kontrahentów i klientów. Ponadto jest w nas bardzo dużo emocji zbliżonych do tych, które pojawiają się w sporcie. Dlatego też w strategii marketingowej i na płaszczyźnie wizerunkowej chcemy wspierać instytucje, które łączą w sobie te wszystkie wartości – dodała Renata Skawska, współwłaścicielka firmy Blachotrapez.

Blachotrapez

  • POPULARNE
  • NOWE

W kuchni eko


Odpowiednia aranżacja kuchennego wnętrza pozwala na kontakt ze światem przyrody zarówno podczas ...

2018-01-16 07:05:25

PGE Obrót obroniła godło Firmy Przyjaznej Klientowi

Spółka zajmującą się w GK PGE sprzedażą do odbiorców końcowych otrzymała ten prestiżowy laur ...

2018-01-12 13:51:03

Ratio Power – supermocny tynk gipsowy

Najpopularniejszym dziś sposobem wykończenia ścian i sufitów jest położenie tynków. Jednowarstwowe, ...

2018-01-11 10:28:56

IZOLPLAN membrana SP od Izohan

IZOLPLAN membrana SP to nowy produkt w portfolio marki Izolmat, będącej częścią grupy Izohan. ...

2018-01-11 09:57:14

Co łączy Empire State Building, Wieżę Eiffla i Halę Koszyki? Wełna skalna!

Empire State Building, Wieża Eiffla i Hala Koszyki. Trzy miasta: Nowy Jork, Paryż, Warszawa. Jeden ...

2018-01-11 09:55:40

Od programowania do zarządzania - Grupa Oknoplast stawia na wszechstronne szkolenia dla pracowników


Zarządzanie, sprzedaż, a może programowanie? Inwestycja w rozwój pracownika w interesującym go ...

2018-01-09 13:37:11

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...