Najnowsze wiadomości:
Niezwykłe aranżacje VALVEX w Forum Designu! (piątek, 22, wrzesień 2017 14:55)
WIŚNIOWSKI partnerem akcji Lepsze Jutro z RMF FM (piątek, 22, wrzesień 2017 08:12)
Otwarte okna przyczyną co piątego włamania (czwartek, 21, wrzesień 2017 09:24)
Jesienna oferta smartCONNECTED od firmy WIŚNIOWSKI (czwartek, 21, wrzesień 2017 09:10)
3 pomysły na oryginalną elewację domu (środa, 20, wrzesień 2017 08:48)
Jak dobrać zawiasy do szklanych drzwi? (środa, 20, wrzesień 2017 08:18)
Deante Vital - solidny asystent w Twojej łazience (środa, 20, wrzesień 2017 07:52)
Winkhaus promuje nowy sposób wietrzenia (środa, 13, wrzesień 2017 09:11)
KRISPOL z tytułem "Solidny Pracodawca Roku 2017" (środa, 13, wrzesień 2017 08:42)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej "Gwarancja spokoju"



KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną z udziałem Łukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.


Komunikacja skierowana jest do osób stojących przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont. Kampania oparta jest na pomyśle „Gwarancja spokoju podczas budowy domu? Każdy by chciał” i utrzymana w humorystycznym tonie. Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki KRISPOL wśród konsumentów, a także umocnienie jej wizerunku jako producenta wysokiej jakości segmentowych bram garażowych, okien, rolet i drzwi wejściowych.

Aktualna kampania, to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup premiowany jest zestawem korzyści dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem i fachową poradą w salonie firmowym, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem gwarancyjno – serwisowym, czy dostawą i montażem w tym samym terminie. To mocne strony oferty KRISPOL, które zapewniają gwarancję spokoju podczas budowy lub remontu domu.

Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.

Kampania „Gwarancja spokoju” rozpocznie się intensywną promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wspierane przez działania w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.

- To jedno z wielu działań marketingowych, wspierających działalność Partnerów Handlowych KRISPOL. Zdecydowaliśmy się zintensyfikować naszą obecność w mediach
w tym momencie roku, w którym zapada wiele ważnych decyzji zakupowych
– podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISPOL.

Kampania 360 stopni została przygotowana we współpracy z agencjami:

Chapter1 i Papert Pictures – kreacja i produkcja; Media Concept – planowanie i zakup mediów; Sprawny Marketing i socialnet – działania w Internecie.

Pełną wersję spotu reklamowego można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=lckujnH0nag


Strona internetowa utworzona na potrzeby kampanii: http://krispol.pl/gwarancja-spokoju/





KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

KRISPOL
press box

REKLAMA

POLECAMY

 
  • POPULARNE
  • NOWE

Niezwykłe aranżacje VALVEX w Forum Designu!



Forum Designu to nowotarski projekt na artystycznej mapie Krakowa, promujący najlepszy polski ...

2017-09-22 12:55:57

WIŚNIOWSKI partnerem akcji Lepsze Jutro z RMF FM

Kiedy ludzie solidarnie łączą siły, aby pomagać innym, można zdziałać wielkie rzeczy! Dlatego ...

2017-09-22 06:12:34

Otwarte okna przyczyną co piątego włamania


Jak podają statystyki policyjne, niemal co piąte włamanie odbywa się przez uchylone lub otwarte ...

2017-09-21 07:24:07

Jesienna oferta smartCONNECTED od firmy WIŚNIOWSKI


Firma WIŚNIOWSKI ruszyła z nową promocją. W jej ramach od 18 września bramy, drzwi i ogrodzenia ...

2017-09-21 07:10:59

3 pomysły na oryginalną elewację domu

Niebanalna elewacja może okazać się wizytówką nowoczesnego domu. Zewnętrzny wygląd jest ...

2017-09-20 06:48:36

Jak dobrać zawiasy do szklanych drzwi?

Jednym z najczęściej spotykanych szklanych rozwiązań są szklane drzwi, mocowane zarówno do ścian, ...

2017-09-20 06:18:54

PROJEKTY DOMÓW

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...