• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej "Gwarancja spokoju"



KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną z udziałem Łukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.


Komunikacja skierowana jest do osób stojących przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont. Kampania oparta jest na pomyśle „Gwarancja spokoju podczas budowy domu? Każdy by chciał” i utrzymana w humorystycznym tonie. Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki KRISPOL wśród konsumentów, a także umocnienie jej wizerunku jako producenta wysokiej jakości segmentowych bram garażowych, okien, rolet i drzwi wejściowych.

Aktualna kampania, to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup premiowany jest zestawem korzyści dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem i fachową poradą w salonie firmowym, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem gwarancyjno – serwisowym, czy dostawą i montażem w tym samym terminie. To mocne strony oferty KRISPOL, które zapewniają gwarancję spokoju podczas budowy lub remontu domu.

Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.

Kampania „Gwarancja spokoju” rozpocznie się intensywną promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wspierane przez działania w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.

- To jedno z wielu działań marketingowych, wspierających działalność Partnerów Handlowych KRISPOL. Zdecydowaliśmy się zintensyfikować naszą obecność w mediach
w tym momencie roku, w którym zapada wiele ważnych decyzji zakupowych
– podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISPOL.

Kampania 360 stopni została przygotowana we współpracy z agencjami:

Chapter1 i Papert Pictures – kreacja i produkcja; Media Concept – planowanie i zakup mediów; Sprawny Marketing i socialnet – działania w Internecie.

Pełną wersję spotu reklamowego można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=lckujnH0nag


Strona internetowa utworzona na potrzeby kampanii: http://krispol.pl/gwarancja-spokoju/





KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

KRISPOL
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

Firma WIŚNIOWSKI Orłem Wprost 2017

Firma WIŚNIOWSKI – producent bram, drzwi i ogrodzeń - znalazła się w gronie firm, nagrodzonych ...

2017-11-17 13:27:40

WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis - Krakowski Bieg Niepodległości


Prawie 2500 osób wzięło udział w czwartej edycji Krakowskiego Biegu Niepodległości. To wyjątkowe ...

2017-11-17 12:23:59

Tysiące odwiedzających na stoisku Grupy Oknoplast podczas targów Batimat 2017 w Paryżu

Tysiące odwiedzających, podobna ilość zebranych kontaktów, oblężenie stoiska przez wszystkie dni ...

2017-11-17 12:19:57

Moc rabatów dla klientów PGE Obrót

PGE Obrót razem z 50 partnerami przygotowała zniżki dla klientów w popularnych sklepach. Akcja ...

2017-11-16 09:19:40

Armafix AF firmy Armacell - system izolacyjny zapobiegający mostkom termicznym

W instalacjach klimatyzacyjnych i chłodniczych za każdym razem, gdy niezbędne jest zainstalowanie ...

2017-11-16 07:40:36

Godny następca popularnego skanera Plustek


MODECOM – producent sprzętu IT oraz licencjonowany dystrybutor marki Plustek w Polscek wprowadza do ...

2017-11-14 12:16:12

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...