• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej "Gwarancja spokoju"



KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną z udziałem Łukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.


Komunikacja skierowana jest do osób stojących przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont. Kampania oparta jest na pomyśle „Gwarancja spokoju podczas budowy domu? Każdy by chciał” i utrzymana w humorystycznym tonie. Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki KRISPOL wśród konsumentów, a także umocnienie jej wizerunku jako producenta wysokiej jakości segmentowych bram garażowych, okien, rolet i drzwi wejściowych.

Aktualna kampania, to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup premiowany jest zestawem korzyści dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem i fachową poradą w salonie firmowym, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem gwarancyjno – serwisowym, czy dostawą i montażem w tym samym terminie. To mocne strony oferty KRISPOL, które zapewniają gwarancję spokoju podczas budowy lub remontu domu.

Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.

Kampania „Gwarancja spokoju” rozpocznie się intensywną promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wspierane przez działania w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.

- To jedno z wielu działań marketingowych, wspierających działalność Partnerów Handlowych KRISPOL. Zdecydowaliśmy się zintensyfikować naszą obecność w mediach
w tym momencie roku, w którym zapada wiele ważnych decyzji zakupowych
– podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISPOL.

Kampania 360 stopni została przygotowana we współpracy z agencjami:

Chapter1 i Papert Pictures – kreacja i produkcja; Media Concept – planowanie i zakup mediów; Sprawny Marketing i socialnet – działania w Internecie.

Pełną wersję spotu reklamowego można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=lckujnH0nag


Strona internetowa utworzona na potrzeby kampanii: http://krispol.pl/gwarancja-spokoju/





KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

KRISPOL
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

Somfy zaprasza do kina letniego na Placu Europejskim w Warszawie

Superprodukcja „Mad Max – na drodze gniewu” rozpocznie w tym roku Kino letnie na placu Europejskim ...

2018-07-20 09:42:26

Znamy 53 finalistów III edycji konkursu "Obiekt Roku w systemach ALUPROF"

Spośród ponad 170 budynków zgłoszonych do konkursu „Obiekt Roku w systemach ALUPROF 2018” wybrano ...

2018-07-19 07:18:37

Wyjątkowa atmosfera i moc atrakcji podczas "Rodzinnego Pikniku" dla pracowników Grupy OKNOPLAST

Pod koniec czerwca Grupa OKNOPLAST zorganizowała dla swoich pracowników rodzinny piknik. To ...

2018-07-19 05:56:48

W strefie wanny

Karierę zaczynała w pałacu na Krecie w okresie kultury minojskiej. Doceniali ją też wpływowi ...

2018-07-19 05:27:03

Produkty marki WIŚNIOWSKI na targach Zaunteam w Szwajcarii

Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny udowodniła, że nieustanny rozwój jest priorytetem, stanowiącym ...

2018-07-19 05:19:09

Urlop na piątkę z Somfy! Co zrobić, by jeszcze lepiej wypocząć na wczasach

Lato, słońce, wymarzone wakacje. Czego chcieć więcej? Przede wszystkim spokoju i pewności, że w ...

2018-07-19 05:08:55

Oczyść powietrze z alergenów za pomocą oczyszczacza powietrza SAP 21 marki PRIME3

Smog, kurz, alergeny i wirusy są nieodłącznym elementem naszego życia. Oczyszczacz powietrza ma za ...

2018-07-18 05:34:03

Aluprof partnerem specjalności dla studentów budownictwa

Decyzją Rady Senatu Akademii Techniczno-Humanistycznej od najbliższego roku akademickiego ruszy ...

2018-07-18 05:18:38

Nowa stolarka otworowa - fanaberia, czy wymóg termomodernizacji?

Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna kwestia w zasadzie każdego procesu ...

2018-07-17 05:47:26

Wakacyjna promocja OKNOPLAST na zakup okien z roletami

Wakacje to dla większości osób najlepszy czas na zadbanie o swój dom. Dzięki sprzyjającym warunkom ...

2018-07-17 05:33:00

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt