• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Odblaskowy autobus dla Włocławka



Przez najbliższe 6 miesięcy pasażerowie komunikacji miejskiej we Włocławku będą mogli podróżować niezwykłym, odblaskowym autobusem. To element wspólnej akcji samorządów, organizacji i firm, której celem jest promocja bezpieczeństwa pieszych i kierowców.

Czytaj więcej...

 

Gerda z tytułem Superbrands 2015/16



Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., która istnieje od przeszło dwudziestu lat  w 87 krajach, nagradza corocznie najsilniejsze marki działające na lokalnych rynkach. Firma Gerda otrzymała właśnie tytuły: Superbrands 2015/16 oraz Created in Poland Superbrands 2015/16.

Czytaj więcej...

Prestiżowe wyróżnienie dla firmy PETECKI



Petecki Sp. z.o.o otrzymała Honorowe odznaczenie za „Zasługi dla Rozwoju Gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej”. Odznaczenie zostało przyznane przez Ministerstwo ds. Gospodarki. Wraz z odznaką wręczony został także dyplom.

Czytaj więcej...

Medal Polskiej Przedsiębiorczości 2015



Jesteśmy instytucją marketingową która wspiera, wyróżnia i promuje polskie przedsiębiorstwa. Przyznane Godło jest uznaniem dla  ciężkiej pracy i wyjątkowej pozycji wśród przedsiębiorstw w Polsce. Jest wyróżnieniem i narzędziem marketingowym, które nakierowuje odbiorcę na wskazany produkt lub usługę. Wspieramy firmy, które wyróżniają się na rynku lokalnym, otrzymały pozytywną rekomendację od swoich odbiorców oraz osiągają wysokie wyniki w badaniach marketingowych.

Czytaj więcej...

ALUPROF podsumowuje trzeci kwartał 2015



ALUPROF SA, lider w sektorze systemów aluminiowych dla budownictwa, ogłosił wyniki finansowe po trzecim kwartale 2015 roku. W prezentowanym okresie ALUPROF odnotował przychody ze sprzedaży na poziomie 608,4 mln zł. Wynik ten oznacza wzrost o 19 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku.

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie



W piątek, 13 listopada, Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych zawitała do Warszawy. Wśród 335 prezentowanych tam logotypów znalazł się znak firmy WIŚNIOWSKI. Kuratorzy wystawy wybrali również markę WIŚNIOWSKI jako przykład odważnego i przemyślanego rebrandingu.

Czytaj więcej...

Wiśniowski na Mondial du Batimat 2015



Największe tegoroczne wydarzenie w branży budowlanej w Europie – targi Batimat dobiegło końca. Od 2 do 6 listopada 2015 roku firma Wiśniowski prezentowała swoją ofertę i pozyskiwały nowych partnerów handlowych w Podparyskim Parku Ekspozycyjnym Paris-Nord Villepinte.

Czytaj więcej...

Kampania świątecznych okazji w Komfort



Od 6 listopada trwa świąteczna akcja prosprzedażowa Komfortu. Marka promuje trzy nowe wzory dywanów i zachęca 50% rabatami. Działania wsparte zostały kampanią reklamową w telewizji i internecie, outdoorze, gazetką promocyjną, a także materiałami POS.

Czytaj więcej...

FERRO - stabilna pozycja rynkowa pod znakiem wzrostu przychodów

Po trzech kwartałach 2015 roku Grupa FERRO wypracowała 221,2 mln zł przychodów wobec 208,05 mln uzyskanych w analogicznym okresie 2014 r., co stanowi wzrost o  6,3%. Grupa odnotowała niewielki spadek wartości EBITDA o 8,2%, osiągając po trzech kwartałach 2015 r. 29,3 mln zł, wobec 31,9 mln osiągniętych rok wcześniej.

Czytaj więcej...